My Swedish Attempts

Wednesday, December 07, 2005

Mycket interessant

http://www.norran.se/sektion_c.php?avdelning_1=114

Jag gillar att lasa vad andra studenter tanker om USA. Jag var ocksa utbytestudent. Jag ar alltid glad nar andra har eller ska studera utomlands. Att studera utomlands ar en aventyr, men man kan vara lite radd. En ny plats nar man inte kan tala perfekt. Hur ska jag prata? Ska jag ha nagon vanner? Vad ska jag ata for mat? Ar det latt eller inte att studera? Vad ska jag gora om jag saknar mina vanner som ar hem?

Jag tror att jag ska ga och prata med en eller tva manniskor som vill studera i kalmars i var. Pa lordag behover jag att aka till skolan, ata pizza, och prata med dem som ska aka till kalmars. Jag har manga photo om de vill se.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home