My Swedish Attempts

Wednesday, March 15, 2006

vet inte

Jag vet inte vad jag skulle skriva. :P Jag behöver skriva på svenska mer, men det är inte lätt. Jag också vet inte vad jag vill skriva. Jag skriva vad jag vill på engelska på andra blogen. David säger att jag skriva bra svenska, men jag är inte särker. I bara 5 månader ska jag bo i sverige! Eek! Jag behöver tala svenska om jag vill bo där! Eller all ska skratta på mig. :( Jag har inte mycket tid för att lära mig svenska just nu. Jag vet inte om jag ska ha tid innan jag åka heller. Vad ska jag göra? Jag vet! Jag ska göra vad jag ha tid att göra. Om jag inte ha tid, ska jag inte bli orolig. Det hjälper inte.

David och jag ska traffas igen i bara 3 månader! Det är inte så många! Jag önskar att det var maj nu!

2 Comments:

  • At March 15, 2006 8:55 AM, Blogger Hanna-Stina said…

    Jag vet ju inte hur du prata, men du skriver i alla fall jättebra svenska. :) Så David kommer och hälsar på om 3 månader? Det är ungefär lika länge kvar tills min man flyttar hit! :) Jag ser fram emot det så otroligt mycket.

     
  • At March 15, 2006 2:05 PM, Blogger Fahle said…

    Även om du inte pratar perfekt svenska när du kommer hit pratar du lite. Och om de du pratar med inte förstår kan du prata engelska. Jag tror att du kommer att lära dig svenska mycket fort då dy flyttar hit.

     

Post a Comment

<< Home