My Swedish Attempts

Friday, December 09, 2005

starkers flicka!

http://www.thelocal.se/article.php?ID=2653&date=20051209

Hehe! Jag tanker att det ar mycket lustig! Jag tanker starkers sarah nar jag last den dar. Hon vill inte sa att hon bor i in bra plats med mycket rom. Andra in klassen har mycket mindre lagenheter, men hon har pengar. Hennes man ocksa har pengar. Och nar den andra flicka fragade hon om hon behovde hjalp att stada jag vill inte vara det dar sarah!

Jag bor i en lagenhet med 3 eller 4 rom och kok. Jag vet inte om jag skulle rakna mitt stora rom eller inte. Vi har tre sovrom men vi bara avanda tva. Jag tycker inte om mina lagenhet for att den ar for stor och for mindre! Jag behover an storre kok, men inte en extra sovrom och inte sa stort en stor rom. Jag maste alltid stada utan och jag har ingen tid att stada. Jag vet inte hur stor mina legenhet ar. Den ar mycket storre an mina 19 kvadrat meter att jag hade i svierge. Nu har jag en kok! Mina badromet ar storre an mina koket...

1 Comments:

Post a Comment

<< Home