My Swedish Attempts

Wednesday, March 22, 2006

Pengar?

Igår, när jag var i skolan, har jag tänkte på hur mycket penger jag kan tjana innan jag åka till Sverige i sommar. 2,500 dollar innan jag måste betala taxes. Det är om jag bara jobba tolv timmar i vecka mellen jag studera och 28 efter skolan är slut på den här år. Jag ska jobba til slut på Juni. Jag hoppas att jag ska ha nog pengar for att bo i Sverige för ett helt år utan jobbet. Jag är inte säker om jag kan finns et riktig jobb när jag behöver det.

Jag hoppas att mina slaktern (relatives) ska ge me mycket penger nar jag ar slut med skolan ocksa. ;)

1 Comments:

  • At March 24, 2006 1:09 PM, Blogger Fahle said…

    Även om vi inte har så mycket pengar tror jag att vi kommer att klara oss. Fast det är såklart bättre om vi båda får jobb.

     

Post a Comment

<< Home