My Swedish Attempts

Wednesday, December 21, 2005

Igen?

Jag vet att jag har inte skrivit nagonting. Jag vill bara vara med min familj. Men jag behover traina! I en vecka ska jag aka till svierge igen! Jag ska vara dar 3 veckan. Da maste jag aka tillbaka till usa. Jag har en semester kvar i universitetet. I sommern ska jag flytta till svierge och bor i uppsala jag tanker. Jag gillar vintern, men jag vill ocksa ha det sommern NU! Det ar inte latt att vanta.

Idag har jag inte gjort mycket. Jag ska inte gjora mycket heller. Jag ska bara ta det lungt. Jag ar lite sjuk. Min pappa ar lite sjuker. Jag hoster inte! Det ar alltid bra. Jag vill andas. Jag behover luft ibland. Nar min pappa ar sjuk vill han bara ata dalig mat. Ingentig some ar nyttig (healthy?). Jag tror han behover hjalp, sa jag hade lagade frustuk. Han gillar den men efter han atit har han atit dalig mat igen! Argh!

Min bror ska komma hem idag. Jag vill inte vara i samma huset med honom. Jag vill ha det lungt utan min bror. Han vill bara besoka vanner och dricka ol och spirit. Jag maste kopa dom for att han ar bara 18.

Da! Nu har jag skrivit lite.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home